Zamieszczone przez shado
kto jeszcze chce przeczytać jak moja octavia pożera prąd ?
Zwiń
X
-
kto jeszcze chce przeczytać jak moja octavia pożera prąd ?
kto jeszcze chce przeczytać jak moja octavia pożera prąd ?
W skrócie ładownie to 13,9 sprawdzone za pomocą miernika przy włączonym silniku
po przeczytaniu niektórych postów postanowiłem sprawdzić co pożera mój prąd i jestem przerażony bo myślałem że to będzie tylko radio. Z bezpieczników poniżej wycieka prąd.
bezp nr 14 oświetlenie wnętrza centralny zamek 10,7
bezp nr 15 zestaw wskazników automatyczna skrzynka przekładniowa 11,9
bezp nr 16 sprzęgło elektromagnetyczne sprężarka klimatyzacji 11,4
bezp nr 30 okno dachowe 11,1
bezp nr 38 oświetlenie bagażnika centralny zamek otwieranie wlewu 11,7
bezp nr 42 radio 12,5
suma pożeranego prądu to 69,3 to jakiś koszmar !! dlaczego to sprawdziłem ? bo mi padł akumulator centra futura 77 kupiona w zeszłym roku Moja laurinka tdi stała tylko 2 dni pod chmurką dziś już jej nie odpaliłem
Czy ten pobór prądu podczas postoju jest normalny ? pytam bo czemu w zamkniętym aucie przy włączonym alarmie , okno dachowe również pobiera prąd ?
Ze nie wspomnę że nie wiem ile pobiera prądu pobiera sam alarm !!!
Proszę o pomoc i pozdrawiamPasterix
-
-
Zamieszczone przez adamo64Kolego Pasterix ,nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi odbiornikami?
Te cyfry to prąd w mA czy coś innego :?:Pasterix
Komentarz
-
-
Pasterix, spytaj sąsiada lepiej jak posługiwać się miernikiem bo szkód sobie narobisz.
Pamiętaj że pomiar poboru prądu robisz:
- przy wyłączonym silniku
- wpinasz miernik szeregowo a nie równolegle jak przy pomiarze napięcia
- obwód musi być obciążony lub zabezpieczony bo rezystancja miernika przy A= ok.0 ohm
Powodzenia i oby dym nie poszedł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jarek_wawaobwód musi być obciążony lub zabezpieczony bo rezystancja miernika przy A= ok.0 ohmO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuZamieszczone przez Jarek_wawaobwód musi być obciążony lub zabezpieczony bo rezystancja miernika przy A= ok.0 ohm
Dawno nie miałem miernika w rekach, ale jeśli tak jest to trzeba uważać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryui zakres pomiarowy 10 A- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zrobiłem pomiar jak w opisie miernik przeżył połączyłem szeregowo czyli klema połączona z pierwszym przewodem miernika MIERNIK drugi przewód miernika połączony z masa akumulatora z ustawieniem na 10A .
zamknąłem auto z alarmem odłączając uprzednio czujnik od klapy i po odczekaniu 2 minut pomiar waha się miedzy 0,15 a 0,16 podkreślam że ustawienie było na 10A podczas zamykania podskoczyło mi do ponad 11,00 pytanie czy te 0,16 to jest dużo czy mało ?Pasterix
Komentarz
-
-
nie chcę Cie martwić, ale w mojej karcie gwarancyjnej do aku, jest punkt, że gwarancja nie obejmuje zniszczenia wynikającego ze złego użytkowania, w tym m.in. złego stanu podzespołów el. (altern. itp). rober71 ma rację: masz za niskie ładowanie, mogą się doczepić, że była to przyczyna padaki z aku, ale może nie będą tak skrupulatni. PowodzeniaJeśli kobieta myśli, że trafi do serca mężczyzny przez żołądek, to mierzy ciutkę za wysoko...
Mój Oktavian: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=555087#555087
Komentarz
-
-
czekaj czekaj
a popatrz na miernik za np. 15 minut
jaki prąd będzie wtedy płynął ?
miałem tak u jednego klienta, że po paru minutach nagle zaczął płynąć prąd rzędu 2A.
sterownik drzwi się zesrał i ni z tego ni z owego zżerał prąd
zresztą 150-160 mA to też nie jest mało :?
powinno żreć prądu na zamkniętym aucie rzędu kilkunastu mA
no ale to nie tragedia
zrób pomiary tak ja na początku pisałeś - wyłączając bezpieczniki
tyle tylko, że mierz prąd, nie napięcie :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zgodnie z ETZOLD'em normalny pobór prądu przy wyłaczonych wszystkich odbiornikach to nie wiecej, niż 0,04A. W tej sytuacji 0,16A jest kilkukrotnie zbyt dużą wartością...
Co do gwarancji: w karcie gwarancyjnej powinna być informacja o tym, jakie musi być minimalne napięcie dawane przez alternator. Jeśli Twoje napięcie jest nie mniejsze od wymaganego przez akumulator, to nie powinno być problemu z gwarancją...
Aha, w Octavii 1 napięcie dawane przez regulator napięcia to (według Cedrych'a) około ~14V, więc Twoje 13,9V jest dość prawidłowe.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazik4x4Zamieszczone przez PasterixWybrałem się aby zmierzyć prąd i jeszcze nie dotarłem
Alarm to tiger firmy procar zamontowany w 2009 roku
reklamuje centre FUSZERE future 77 Ah i kupuje boscha S5
Prawidłowe napięcie ładowania to 13,8-14,4V więc trzyma się w normie.
Jak bym sprawdził czy napięcie nie faluje razem z obrotami, może się tak dziać jak padnie ..... (tu nie pamiętam może ktoś podpowie?).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jarek_wawaZamieszczone przez kazik4x4Zamieszczone przez PasterixWybrałem się aby zmierzyć prąd i jeszcze nie dotarłem
Alarm to tiger firmy procar zamontowany w 2009 roku
reklamuje centre FUSZERE future 77 Ah i kupuje boscha S5
Prawidłowe napięcie ładowania to 13,8-14,4V więc trzyma się w normie.
Jak bym sprawdził czy napięcie nie faluje razem z obrotami, może się tak dziać jak padnie ..... (tu nie pamiętam może ktoś podpowie?).
Komentarz
-
Komentarz